RSS

brazowe plamienia po miesiaczce biore tabletki

Z. portal


Temat: nie jestem w ciąży a mam bardzo skąpe miesiączki
nie jestem w ciąży a mam bardzo skąpe miesiączki nie jestem w ciąży (potwierdzone przez testy z moczu, krwi, lekarza i usg) a od paru miesięcy mam bardzo skąpe miesiączki, trwają góra 3 dni i są to brązowe plamienia raczej niż krwawienie, tylko 1 dnia leci krew i troszkę skrzepów a potem tylko plamienie, o czym to może świadczyć?? wizytę u ginekologa mam dopiero w połowie października i nie wiem czy czasem nie lecieć szybko do prywatnego? czy któraś z Was tak miała?? Nie biorę tabletek, stosujemy jako zabezpieczenie metodę wieloobjawową oraz gumki,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,99842140,99842140,nie_jestem_w_ciazy_a_mam_bardzo_skape_miesiaczki.html



Temat: wygląd i ilość krwi menstruacyjnej
wygląd i ilość krwi menstruacyjnej Od 16 lat biorę tebletki antykoncepcyjne.Wiem,że przy tabletkach okres jest krótki i skąpy ale bez przesady.Ja nie mam krwi tylko jakieś brązowe kłaczki jak małe skrzepki. ... podobnie? Koleżanki straszą mnie że jak nie zrobię przerwy w tabletkach to zacznę przekwitać w wieku 36 lat. Pierwszą przerwę miałam na ciążę i karmienie około półtora roku 14 lat temu. ... ciąży bo moje miesiączki to tylko delikatne plamienia a takie to można mieć i w ciąży.I cały miesiąc czekam z niecierpliwością na następny okres. A on znów taki nijaki.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,81850566,81850566,wyglad_i_ilosc_krwi_menstruacyjnej.html


Temat: Plamienie..
Plamienie.. Witam... Mam nadzieje, że ktoś będzie w stanie mi pomóc. Otóż od pewnego czasu mam (miedzy miesiączkami) takie ciemne brązowe plamienia. Zastanawiam się jaki może być ich powód? Dodam jeszcze, że mam nadżerkę dość dużą i że biorę tabletki antykoncepcyjne...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,91076503,91076503,Plamienie_.html


Temat: krwawienie ale nie miesiączka/antykoncepcja
krwawienie ale nie miesiączka/antykoncepcja Witam Trochę może panikuję, ale miesiączka powinna się pojawić dopiero za tydzień a ja zaczęłam krwawić. Wczoraj delikatne plamienie ale dzisiaj to wygląda jak początek okresu, z tym że krew jest jakaś taka brązowa, jakby brudna. Biorę tabletki antykoncepcyjne Yasminelle i ostatnio zdarzało mi się nieregularnie przyjmować tabletki, tzn 1-3 godzinne opóźnienia. Czy to może być przyczyną krwawienia? I jakie mogą być konsekwencje? Odstawić tabletki czy przyjmować dalej, zostały trzy do końca opakowania?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,80370645,80370645,krwawienie_ale_nie_miesiaczka_antykoncepcja.html


Temat: Dziwne krwawienie w trakcie pigulek
Dziwne krwawienie w trakcie pigulek witajcie, od 4 miesiecy biore mercilon. Otstanio wzielam 2 cykle bez przerwy (raz wzielam za pozno tabletke, poza tym nie chcialam miec miesiaczki). wczoraj skonczylam opakowanie pigulek, okres powinien pojawic mi sie w piatek. ale dostalam cos na ksztalt okresu juz kilka dni temu. wlasciwie codziennie mam plamienie. i to plamienie jest b.dziwne - brazowe, jakby ze skrzepow krwi. czy to jest normalne? slyszalam ze mozna miec plamienie jesli opoznia sie miesiaczke, ale dziwi mnie to jak wyglada to plamienie....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,63738236,63738236,Dziwne_krwawienie_w_trakcie_pigulek.html


Temat: Do Pani Doktor- Duphaston
Do Pani Doktor- Duphaston Biore Bromergon 1/2 tabletki wieczorem i Duphaston 2x1/2 tabletki od 16 dnia cyku do pojawienia sie miesiaczki.. Mam pytanie , dzis mam 45 d.c, pojawilo sie plamienie, ale tylko niewielkie, zeby byc dokladnym, to tylko na papierze, bielizna czysta, nie brazowe, tylko czerwony sluz, czy powinnam przestac łykac Duphaston, czy moze to byc objaw zbyt malej jego dawki...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,10507589,10507589,Do_Pani_Doktor_Duphaston.html


Temat: dziwny okres.......???!!!coz to..
dziwny okres.......???!!!coz to.. wiec tak mam pytanie do was....czy komus przytrafilo sie co stakiego>Otoz mialam dostac okres, i zamiast niego,tylko takie brazowe plamienie, ale jak siusiam to "jest krew jak w miesiaczce", ale takiej normalnej, miesiaczki nie ma,,,,,,nei wiem o co chodzi!zaznaczam ze tabletek nei biore,odstawilam poł roku temu,i o dtego czasu wszystko pokrecone... prosze niech ktos napisze....co zto moze byc?czy to...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,15308744,15308744,dziwny_okres_coz_to_.html


Temat: ************Pytania do Pani dr koala.mb***********
Brązowe plamienia?? Dzień dobry. Co mogą znaczać brązowe upławy na 4 dni przed miesiączką. Biorę Novynette ( 3 opakowanie. Ostatnio miałam plamienia trwające ponad 2 tyg, trwały one również w momencie kiedy powinnam mieć miesiączkę. Tłumaczyłam to sobie braniem antybiotyków (zażywałam je 2 tyg), ale zrobiłam również test, który wyszedł negatywnie. Dziś wzięłam przedostatnią tabletkę i od wczoraj mam takie plamienia. Do...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,34999167,34999167,_Pytania_do_Pani_dr_koala_mb_.html


Temat: Jakie objawy przed poronieniem?
nie wiem, co sie stalo. wicaz sie zastanawiam. biore 2 opakowanie tabletek antykoncepcyjnych, nie robilam miedzy nimi przerwy, poniewaz kolidowalo to z wizyta u lekarza, kiedy musialam byc badana (a okres wypadal akurat na dzien wizyty). od pewnego czasu (ok. miesiaca), bolalo mnie podbrzusze, cos jakby bole miesiaczkowe, ale 3-4 razy dziennie trwajace kilka sekund. bylam u ginekologa, stwierdzil, ze to wyrostek robaczkowy. nic z tym nie zrobilam. jestem w polowie brania 2-go opakowania tabletek. wczoraj dopadl mnie straszny bol, myslalam, ze to miesiaczka, ale w trakcie brania tabletek?! (predzej bralam je okolo 2 lata, ale mialam 6-miesieczna przerwe). najpierw brazowe planienie. wzielam 6 tabletek nurofenu w przeciagu kilku godzin. bol nie ustawal. w koncu poczulam, ze cos ze mnie 'wychodzi'. nie wiem, co to jest, cos jakby krwisto-brazowy skrzep, ale twardszy i o stalej, zwartej konsystencji. bol ustal. chociaz brazowe plamienie jeszcze sporadycznie wystepuje. nie wiem, cyz to poronienie, nawet nie wiem, czy bylam w ciazy. ale po tabletkach? (w koncu nie daja 100% skutecznosci). powinnam isc do lekarza? nie wiem czemu, ale pierwsze co mi przyszlo do glowy, to poronienie. moze sie myle. czy...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11916,19145911,19145911,Jakie_objawy_przed_poronieniem_.html


Temat: Co o tym sądzicie?
Co o tym sądzicie? Cześć. Chciałam się Was o coś zapytać. Obecnie jestem na początku mojej pierwszej 6 tc. Tydzień temu mialam lekkie plamienie (kolor różowy, widoczne tylko na papierze toaletowym). Zaczęłam brać duphaston (3x2). Plamienie prawie natychmiast sie skończyło. Więc pomału zaczęłam odstawiać progesteron, i wczoraj, kiedy wzięłam tylko jedną tabletkę, znowu się zaczęło... Najpierw było delikatnie różowe. Dziś rano już z domieszką krwi, a teraz brązowe. Od wczoraj znów biorę większą dawkę duphastonu. Czy myślicie, ze jest jeszcze jakaś nadzieja, że moje maleństwo jeszcze we mnie mieszka? Nie piszcie tylko proszę, ... on nadal nie wywołuje miesiączki? Dzięki!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11916,49899744,49899744,Co_o_tym_sadzicie_.html


Temat: postinor, plamienie, ciaza?....
postinor, plamienie, ciaza?.... nie biore tabletek od jakiegos czasu bo zablokowaly mi jajeczkowanie. lekarz przepisal mastodynon (a i tak dwa razy musialam miesiaczke wywolywac luteina). ostatnio pofolgowalam sobie po czym lykalam postinor. 3 razy. po 2 tygodniach od ostatniej miesiaczki mialam brazowe plamienie (trwalo dzien). 4 dni temu znow sie zaczelo i trwa nadal. boli mnie tez w dole brzucha, raz z jednej, raz z drugiej strony. nie wiem czy juz moge zrobic test ciazowy (a wcale nie chce tych dwoch kresek!!! :/) czy powinnam jeszcze czekac na miesiaczke? czy to tak zwykle...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,10669,15605124,15605124,postinor_plamienie_ciaza_.html


Temat: Plamienie czy krwawienie czy co ....??
Plamienie czy krwawienie czy co ....?? Zaczelam niedawno przyjmowac jeanine pierwszy ra biore tabletki i niepokoi mnie pare rzeczy a mianowiecie od czasu jak zaczelam brac Jeanine gdy skonczyl mi sie okres mialam takie brazowe plamienia i zastanawiam sie dlatego czy jesli cos takiego wystepuje to czy i jak bardzo jest obnizona skutecznosc pigulek bo niby zabezpieczenie jak stw moja gin jest od pierwszej tabletki ale czy jesli takie cos wystepuje to moze to zmniejszac ich skutecznosc??? jak myslicie? a po 2 zauwazylam jeszcze cos dziwnego bo plamienia trawaly juz u mnie 2 tyg a teraz zaczely juz ustepowac a zamiast tego pojawilo sie cos co wyglada poprostu jak nic jak miesiaczka,wiec sama juz nie wiem czy to jest normalne... i czy takze nie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15080,23692535,23692535,Plamienie_czy_krwawienie_czy_co_.html


Temat: brązowa wydzielina - okres - tabletki
brązowa wydzielina - okres - tabletki Witam Was serdecznie! Jest sprawa, która nie daje mi spokoju... W terminie spodziewanej "miesiączki" pojawiło się tylko brązowe plamienie, które trwało dość krótko - 2 ... miesięcy biorę tabletki [po dłuższej przerwie], dodatkowo stosowaliśmy zwykle prezerwatywy, więc niby ciążą nie ma się co schizować. Sprawa się komplikuje o takie fakty, że w lipcu się przeprowadziliśmy, mój organizm ... dwa razy kochaliśmy się bez tego. Dlatego nie jestem pewna jak rozumieć to moje krótkie dziwne plamienie w czasie spodziewanego okresu z odstawienia. Nie chcę nawet się nakręcać i wyliczać, że ... opakowanie tabletek. Co o tym myślicie? Czy któraś z Was była w podobnej sytuacji? Pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15080,68169109,68169109,brazowa_wydzielina_okres_tabletki.html


Temat: Endometrioza na jelicie
Ja biore ten evening primrose od pierwszego dnia miesiaczki i mam brazowe plamienia.Nie wiem co to znaczy , moze to cos pozytywnego?Moze cos tam mi sie oczyszcza?Okres tez sie przedluzyl , plamilam jeszcze osmego dnia-nigdy tak nie bylo.Jescze bylam u chinczyka a akupunkturzei dostalam ziola wiec moze jescze to od tych ziol ale raczej stawiam na evening primrose.Biore codziennie po trzy albo wiecej tabletek. Vitex znalazlam i mowia ze to jest zalecane na endo ale jak przeczytalam polska notatke na temat tego to wywnioskowalam ze dosc nmieszane.Pisali raz o tym ze zwieksza estrogen...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,33396,36254565,36254565,Endometrioza_na_jelicie.html


Temat: YAZ a skutki uboczne
w pierwszym miesiący waga spadła mi o 1,5 kg :) Ja biore od trzech miesięcy YAZ, w Krakowie płaciłam 39 zł za opakowanie. Poprawiła mi się cera, nie mam PMS. W czasie brania białych tabletek (placebo) mam tylko małe brązowe a potem różowe plamienia (używam wkłądek i plamienia trwa dzień, czasem dwa, więc u mnie miesiączka zanikła). Czuje sie po nich super...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,1121,94431122,94431122,YAZ_a_skutki_uboczne.html


Temat: Duphaston-raz jeszcze
Duphaston-raz jeszcze Dziewczyny drogie..jestescie na tym formum specjalistkami w braniu niektorych lekarstw..moze mi pomozecie.. Biore Bromergon 1/2 tabletki wieczorem i Duphaston 2x1/2 tabletki od 16 dnia cyku do pojawienia sie miesiaczki..Ostanio dostalam okres 44 dnia... Mam pytanie , dzis mam 45 d.c, pojawilo sie plamienie, ale tylko niewielkie, zeby byc dokladnym, to tylko na papierze, bielizna czysta, nie brazowe, tylko czerwony sluz,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,191,10507943,10507943,Duphaston_raz_jeszcze.html


Temat: Plamienia brązowe - dziewczyny prosze help !!! :(
Plamienia brązowe - dziewczyny prosze help !!! :( Mam juz powoli dosc. Kolejna proba nieudana... Znowu mam plamienia brazowe przed miesiaczka, czyli pewnie za 2-3 dni dostane okres. Wydaje mi sie ze wlasnie te plamienia swiadcza o problemach w moim organizmie. Gin powiedzial ze to znaczy ze hormony sa rozwalone. PRL mam ok 25 i biore 0,5 tabletki bromergonu; PGN 7 dni ... ktos wie co znacza brazowe plamienia na 3- 4 dni przed okresem?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,191,18988253,18988253,Plamienia_brazowe_dziewczyny_prosze_help_.html


Temat: Plamienie i podwyższona temperatura.
Plamienie i podwyższona temperatura. Hej, pomóżcie proszę. Biorę tabletki antykoncepcyjne od dawna. Jestem tydzień przed planowaną miesiączką, a od 2 dni mam dziwne plamienie - jakby brązowa wydzielina. Nie jest jej...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,92366854,92366854,Plamienie_i_podwyzszona_temperatura_.html


Temat: czy podczas brania norprolacu moga byc plamienia??
ten lek biore dopiero 3 miesiące więc chyba nie mogłam przedobrzyć pół tabletki na noc.badania mam powtórzyć w połowie grudnia. a plamienia sa takie malutkie jasno brązowe na bieliźnie razem ze sluzem...a ztego co wiem to chyba nie ma co robić testu pare dni przed miesiączką...no i czekam... a do tego baaardzo bola mnie piersi -nawet poszłam z tym jakiś czas temu...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,586,52482309,52482309,czy_podczas_brania_norprolacu_moga_byc_plamienia_.html


Temat: mam problem czy "taka moja uroda"?
mam problem czy "taka moja uroda"? Witam. Mam 34 lata, nie rodziłam. Zawsze miałam silne i bolesne miesiączki, na studiach zwłaszcza było to bardzo dokuczliwe. Potem zaczęłam brać tabletki antykoncepcyjne, sytuacja ... spokój z nadżerką, odstawiłam leki. Miałam jednak silne PMSy, zwłaszcza psychicznie nie wyrabiałam, ale był też ból piersi, inne bóle, czasem infekcje. Miesiączki nieregularne, bolesne, choć mniej niż przed tabletkami. Rok temu znów sięgnęłam po tabletki, najpierw lekarz wmusił mi Yasmin, teraz biorę Cilest. Ze względu na bardzo bolesne (znowu!) miesiączki, obfite krwawienia, złe samopoczucie, brązowe plamienia i PMS, bóle przy wypróżnianiu, w okolicach odbytu i jelitowe, ginekolog zleciła mi branie tabletek bez przerwy. Na usg nie widać ponoć żadnych zmian. Budowa jajników pęcherzykowata - podobno to jest ok? Marker CA-125 w normie, ... mam zespół jelita nadwrażliwego. Kończę dziś trzecie opakowanie bez przerwy, mimo to bolą mnie piersi, mam bóle w dole brzucha, brązowe plamienia, okropny PMS, boję się okresu jak diabła, ale chyba ... Ból chyba nie jest naturalny??? Mimo tabletek zwłaszcza? Niedawno wykryto u mnie Hashimoto, wiem, że może się ona wiązać z problemami kobiecymi? Na pewno zmienię lekarkę, bo nie chcę za każdym...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,33396,105876846,105876846,mam_problem_czy_taka_moja_uroda_.html


Temat: dlaczego ten okres jest taki spaky?
Bardzo prosimy o pomoc i odpowiedzi, jest to dla nas bardzo ważne. A ja biorę piguły i mam tak zawsze. Żywo czerwonej krwi nie miałam od lat. Moja pani doktor twierdzi, że to normalne, tak jak widoczne zmniejszenie krwawienia. Czy pojawienie sie krwawienia imitujacego miesiaczke podczas brania tabletek antykonc. jest wystarczajacym dowodem na brak ciazy?? Na ogól dowodzi ze kobieta nie jest w ciazży 4)znow p. Doktor :"Po dłuższym czasie stosowania pigułek mogą zaniknać krwawienia i nie traktuje sie tego jako objawu niepokojącego, wręcz przeciwnie wiele pacjentek jest z tego powodu zadowolonych" 5)biore tabletki od 3 lat, zawsze dostaje okres w 4 dniu siedmiodniowej przerwy, w tym miesiącu czekałam cały dzien i nic w koncu wieczorem zaczął mnie bolec brzuch i dostałam , ale jest to jakies dziwne, bo to nawet nie krew tylko takie lekkie plamienie, przez cała noc na podpasce była tylko jedna kropka. Kochałam sie 3 razy w tym miesiącu, w tym...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,11053015,11053015,dlaczego_ten_okres_jest_taki_spaky_.html